svētdiena, 2016. gada 18. decembris

Pat ja Pats Dievs ko taisītu

Apšaubīšana, izsmiekls, smalks smīns un ironija.. Tam visam ir savs laiks un vieta, bet ne pie Dieva, tikai ne pie Dieva. Vai maz Viņš ko ir devis? Vai maz ir atbildējis? Vai atstāts esi bijis bez Viņa ziņas? Vai vispār esi atzinies pie Viņa? Kad pēdējo reizi esi bijis kopā ar Viņu? Jā, mēs esam dažādi un dažādas lietas saucam par mēsliem, Pāvils visus savus zaudējumus, kas pirms Kristus noticis, lai Kristu iegūtu, definējis par nesvarīgiem. Jo tikai tā iegūdams kaut ko ko satvert un pat vēl tikai atzīdams, ka pats atrodas ceļā uz cerību, lai sasniegtu augšāmcelšanos no miroņiem. Es sev uzdodu jautājumu, kas man ir svarīgs un kas man licies svarīgs, ko esmu ieguvusi vai zaudējusi, un cik svarīga man, peronīgi, šodien ir sasniegt augšāmcelšanos no miroņiem? Vai varbūt varētu teikt, ka laiki ir mainījušies un tikai Pāvilam tas bija svarīgs? Cik lielu daļu svarīguma ir zaudējusi Bībele un Svētie Raksti? Vai šodien un KAS šodien ir svarīgs katram un katram, kas ticīgs un katram, katram, kurš nav ieinteresēts lasīt šo rakstu un nav gatavs teikt, ka manā sirdī mājo galvenā uzvara- Kristus augšāmcelšanās caur mani kā jaunu radījumu.

2 Ķēniņu 7:2  Filipiešiem 3:8-10                                                                                          




FOTO: Climbing around Pireneji / France - Spain / jul / 2016

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru