otrdiena, 2015. gada 6. oktobris

dienas vārds / dzenieties pakaļ ienaidniekiem


To neviens nevar pateikt no malas, kad rīkoties un kad nē, tas jāsadzird katram pašam savā sirdī. Meklēt Dievu savā dzīvē un meklēt Viņa atbildes, pamudinājumu tieši tev kas vajadzīgs. Es zinu vienu, ja iznācis ir pretinieks vajātājs, tad vislabākā aizsardzība ir uzbrukums. Nostājies pretī, nebēdz no tā. Es katru rītu ceļos un jautāju sev- vai ir kaut kas, kas man traucē celties un iet? Kas ir tas, kas dod man sajūtu, ka negribas iet uz darbu? Vai tie ir mani neizdarītie darbi, vai tās ir bailes kaut ko pazaudēt, vai tie ir kolēģi, kuri mani nesapratīs, ka kāds smiesies par manu neizdarību un pat ja tā būtu, ko gan es varu zaudēt? Kas ir trakākais, kas ar mani var notikt? Vai es šorīt baidos no kaut kā? No kā? Es sevi izmeklēju un saku- labi, lai notiek pats trakākais, kam jānotiek, es tāpēc nebūšu tas, kurš bēg no sava ienaidnieka. Pēc būtības jau vienīgais traucēklis ir manis paša bailes. Bailes būt apkaunotam, bailes tikt pazemotam, par nezināšanu, par nesaprašanu par neatbilstību kaut kam. Es pat nezinu, kas cits varētu būt par iemeslu kā bailes kā negatīvais faktors. Es domāju, slinkumam ir tas pats pamats kas bailēm. Varbūt bezjēdzība ir zem slinkuma, es nezinu, kad mani piemeklē slinkums, tad saprotu ka es sev dodu atlaides. Ko nozīmē atlaides priekš manis- motivācijas sadaļa. Kad neredzu, kam tas viss, tad jāsaprot, kur ir problēma, kam es dzīvoju, kam es ceru, kam šis ceļš ir paredzēts. Es tomēr, pāri visam redzu tajā visā Dievu, kas radījis mani ar speciālu mērķi, nekas nav nejaušs, bezjēdzīgs vai nesakarīgs. Galvenais to atrast sevī un savās attiecībās ar Svēto Garu. Labrīt Svētais Gars! Laiks doties uz darbu!

FOTO: Durbes pils / 2013 /

1 komentārs:

  1. Iskatas kad sis ir labakais beidzama laika raksts kas caur Danutu ir nacis...

    AtbildētDzēst