trešdiena, 2019. gada 2. janvāris

lai paliek pāri labiem darbiem

32 Ja jūs mīlat tos, kas jūs mīl, kāda pateicība jums nākas? Arī grēcinieki mīl tos, kas viņus mīl. 33 Un, ja jūs saviem labdariem darāt labu, kāda pateicība jums nākas? Arī grēcinieki dara to pašu. 34 Un, ja jūs aizdodat tiem, no kuriem cerat atdabūt, kāda pateicība jums nākas? Arī grēcinieki grēciniekiem aizdod, lai to atdabūtu. 35 Bet mīliet savus ienaidniekus un darait labu un aizdodiet, atmaksu negaidīdami, un tad jūsu alga būs liela un jūs būsit Visuaugstākā bērni; jo Viņš ir laipnīgs pret nepateicīgajiem un ļaunajiem. 36 Tāpēc esiet žēlīgi, kā jūsu Tēvs ir žēlīgs. Lūkas 6:32-36 /// 8 Dievs var jums bagātīgi dot visādu žēlastību, ka jums arvienu ir pilnīga iztikšana un vēl pietiekoši paliek pāri labiem darbiem. 2. Kor. 9:8 

Brīnumaina rakstvieta. Dievs ir tik pāri plūstošs mīlestības, ka Viņš visu dod pāri vairāk kā spējam sapņot un iedomāties. Tāpat Viņš māca mums atšķirties un būt līdzīgiem Viņam, ka mācamies dot vairāk kā mums tiek dots. Kā iepriekš sacīts: ja ne kā tad mēs atšķiramies no grēciniekiem, kuru matemātika ir vienkārša- kā tu man, tā es tev. Ja man uzdāvini , tad es uzdāvinu, ja aizņēmies, tad es aizņemos, ja paņēmi, tad es ņemšu... Bet Dieva pamācība, lauj redzēt tālāk, ko patiesībā nozīmē vairāk. Mīlēt, ja mani nemīl, dot, ja man nedod, pret slikto ar labo un vairāk nekā no mums prasa, līdzīgi kā Dievs mums dod Savā žēlastībā vairāk nekā esam pelnījuši.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru