otrdiena, 2016. gada 29. marts

vēlme izmainīties



Uzsākot savu ticības ceļu, es izdzirdēju par 112. psalmu. Runā, ka to lasot, pēc mēnešiem 3, noteikti dzīvē atnāks pārmaiņas, kuras visu izmainīs. Ir nosacījums, lasīt to katru dienu. Es iesāku to darīt, un pat nepamanīju, kad mana dzīve jau bija kļuvusi pilnīgi cita. Es teiktu, ka pēc mēneša vārds bija paveicis savu darbu. Tā ir mana pieredze, katram tas var notikt citādāk. Par Dieva Vārda spēku es biju dzirdējusi, un tagad arī parbaudījusi, jo tas notika ar mani un nav atceļams un atņemams. Iesaku tīri kaut vai intereses pēc. Tu vari to iesākt darīt jau TAGAD. Jāpiebilst, ka tajā laikā Dieva Vārds nebija mana prioritāte un Bībeli lasīju tikai paslepus, toties šodien bailes vairs nav mans sabiedrotais. Un man par to liels prieks.

FOTO: / Incredible India / 2009 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru