trešdiena, 2016. gada 3. februāris

Atjaunoti Kristū / esmu pieņemts

Kā trešais no galvenajiem postulātiem, kas nepieciešams katram atjaunotam Kristus mīlestībā pieaugošam dievbērnam ir atzīšanas jeb 'būt pieņemtam' sajūtai gan garīgi gan fiziski. Saprast, ka neesi vairs atraidīts, nemīlēts vai kaut kādā veidā slikts. Dievs mani atzīst un pieņem tādu kāds esmu un paceļ mani jaunā atjaunotnes līmenī. Mana grēku nasta, ko esmu uzkrājis līdz šim un nesis sev līdz, tā tiek noņemta un apsegta, neitralizēta ar Dieva neierobežoto un pilnīgo mīlestību. Nav grēku, kas būtu parāk liels, lai tu, nākdams pie Kristus nespētu iegūt no tā brīvību. Dievs ir upurējis un ziedojis daļu Savas mīlestības, lai mēs dzīvotu un nebūtu vairs pakļauti pasaules varām, bet baudītu brīvību un drošību savā dzīvē. Amen!




FOTO: / Rain / Tukums / Home / 2015 / LU Botanical Garden / 2013 / Winter on Lake / Melnezers / 2016 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru