piektdiena, 2015. gada 6. novembris

Kails otra priekšā

Genesis 2:23-25 The Man said, "Finally! Bone of my bone, flesh of my flesh! Name her Woman for she was made from Man." Therefore a man leaves his father and mother and embraces his wife. They become one flesh. The two of them, the Man and his Wife, were naked, but they felt no shame. /1.Mozus 2: 23-25 /
Ieraudzīt, pieņemt, atzīt un būt laimīgam, godīgam; atdalīties no mātes miesas un radīt jaunu radības struktūru, kas būtu nākamais pakāpiens radības attīstības  līknē. Būt kailam, bet nekaunēties, būt patiesam, jo un bet, ka zini- nebūs nosodījuma. Šodien tas nozīmē milzīgu progresu ticības dzīvē, jo ar tuvo cilvēku uzbrukumiem sastopamies itin bieži. Jau todien, jau kad tika sarakstītas Mozus grāmatas- 850.g. pēc Kristus, kad Dieva Gars bija mudinājis  sarakstīt šīs rindas Dieva grāmatā, jau tad bija ieplānots to uzsvērt: būt kailam vienam otra priekšā, bet nekaunēties, cik tas tomēr ir svarīgi priekš cilvēka dziļākās būtības, lai mēs pašās saknēs justu drošību vidē kurā atrodamies katru mirkli. Kauls no mana kaula jau arī ievirza domu par smagāko uzdevumu, būt atklātam vienam otra priekšā. Kaut no iesākuma tā nebija problēma. Tieši tāpēc, mūsu rokās, uz šo dienu, ir Bībele, kas palīdz orientēties jebkurā tumsas, apjukuma un neizpratnes brīdī, sniedzot atbildes uz jebkuriem jautājumiem, kas radušies staigājot mūsu ikdienas ticības dzīvē.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru