piektdiena, 2020. gada 10. aprīlis

what means "Eternal life"?

"Eternal life" doesn't mean you will never die, but it does mean you will live with Jesus in heaven after you die.
"Mūžīgā dzīvība" nenozīmē, ka tu nekad nemirsi, bet nozīmē, ka dzīvosi ar Jēzu debesīs, kad nomirsi. 
* mūžīgo dzīvību iegūst tas, kurš piekritis to saņemt, piekritīs Jēzum, dzīvot ar Viņu mūžīgi. Teiksim tā, neticot Dieva radītai zemei, debesīm, ellei un paradīzei, kas iekļauj Jēzu Savā plānā,.. Bībele saka, ka ir tikai viens ceļš un ka mums ir jāizvēlas. Neizvēloties Dieva radīto plānu, mēs Viņam atsakām un līdz ar to izvēlamies nebūt draugos. Es secinu, ja kāds man nav draugos, tad man arī nav nekāda daļa viņa dzīvē, kas nozīmē netikt uzaicinātam uz viņa kāzām. Īsāk sakot, neesot draugos ar Jēzu, es palieku svešs un nepazīstams, aiz drošajām durvīm, kas varētu mani pasargāt dusmu pilnā dienā, kad pasaule sadegs uguns liesmās.. Esi gatavs būt pazīstams!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru