trešdiena, 2017. gada 1. novembris

Apkārt neizmērojama pieeja informācijai un resursiem

Pēdējā laikā redzu, cik aktīvi atveras visas iespējas kaut ko uzsākt, ja vien vēlies. Pilnīgi jebko. Ar sevis pilnveidi. Ar izaugsmi karjeras jautājumā. Izveseļoties pie speciālistiem. Iespējas garīgi pilveidoties. Ko lai saka, redzu sev apkārt dažus cilvēkus, kuri vēlas precēties, bet līdz šim tiem tas grūti padevies un, man no malas skatoties, liekas, ka netiek dots neviens iemesls redzēt, ka kaut kas tiek darīts šajā jautājumā. Iespējams, ka nekas tālāk par domām un pārdomām ar nav ticis realizēts. Esot uz veiksmi vērstas konferences apmācībā, ļoti skaidri tika pausts vēstījums par mērķtiecīgu izvēli un darbību sava mērķa virzienā. Es nevaru gaidīt kaut ko, ja es nedaru pilnīgi neko. Ir ļooti maz lietas un problēmas uz pasaules, kuras atrisinās pilnīgi pašas no sevis. Nu lūk, man patīk doma, ko tikko lasīju, ka citi cilvēki atspoguļo mūsu problēmas. Vērojot un analizējot, kas mums viņos nepatīk vai patīk, mēs varam uzzināt savas vājās un stiprās vietas, ar kurām strādāt. Super, tas mums dod iespēju mainīties un apkārtējie mainīsies līdz ar mums. Dieva miers lai ar mums visiem un es beidzot lidoju atpūtā. Smieklīgs ir fakts, ka otro reizi lidoju ar Aerflot un tikko izskanēja paziņojums, ka lidojums aizkavēsies par 2stundām, tāpat kā 10gadus atpakaļ.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru