svētdiena, 2017. gada 5. februāris

Dzīve nav vienkārši tāpat

Man reizēm rodas jautājums, cik vieglprātīgi mums vajadzētu pieņemt dzīvi? Jeb pareizāk būtu jautāt cik nopietni mums vajadzētu uztvert pasaules atribūtus, ar kuriem operējam ikdienā? Gana daudz dzirdēts par to, ka nevajadzētu likt pārlieku uzsvaru uz to, ko ēdam un ko ģērbjam vai kur apmetamies. Tas viss ir visiem zināms, bet es sapratu, ka man ir padziļinājies kaut kāds redzes līmenis. Es atkal beidzot sapratu cik tas nedrīkst būt svarīgs un cik tomēr nežēlīgi grūti ir sadzīvot ar to citu, jā citu, nevis sevis dēļ. Citi tev uzliek kā slogu, ko ģērbt mugurā, ko pirkt un norāda cik tam jābūt svarīgi priekš tevis. Nē, pavisam nav viegli, ar to patiešām nav viegli. Sabiedrībai, kura dzīvo man apkārt tiecas pēc sociālajām garantijām, drošu vietu bērnu dārzā, ideālu konkursu pretendentu, labu un stabilu darba vietu. Es teikšu godīgi - jāsaņemas, lai paliktu pie sava.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru