trešdiena, 2016. gada 25. maijs

Skaties un redzi

The Message Ezekiel 40:4 The man said to me, "Son of man, look and listen carefully. Pay close attention to everything I'm going to show you. That's why you've been brought here. And then tell Israel everything you see."
Cilvēka bērns, skaties vērīgi ar savām acīm un klausies uzmanīgi ar savām ausīm, un liec vērā visu, ko es tev rādīšu, jo tāpēc jau tu esi atvests šurp, lai tev to parādītu. Tad dari zināmu Israēla namam visu, ko tu šeit redzēsi. /  Ecehiēla 40:4 /

Es bieži aizdomājos, kāpēc un kādā veidā notiek daudzas lietas. Pirmkārt, man liekas svarīgs šis formāts- cilvēka bērns;  tas ir tik ļoti ka mūs Dievs saprot, cik cilvēcīgi mēs esam, cik ne noteikti mēs esam bieži kā Jēzus bija. Ierobežoti, pretrunīgi, cīņās katru dienu atkal un atkal. Bet tu, cilvēka bērns ar savām ausīm un savām acīm. Tāpēc tu esi tur kur tu esi nolikts. Reizēm vienkārši kā liecība, tāpēc redzi ko redzi un netiek nekāds miljons no tevis prasīts. Bet esi uzmanīgs klausītājs. Uzmanīgs, bet ne paviršs. Varbūt šad tad man bija jāapstājas un ir jāapstājas. Kur tad īsti mums skriet?! Ja nokritu, tad atkal jāceļas augšā. Patiesībā nav variantu, nokrist nozīmē atkrist atpakaļ sevī, bet nepieciešams doties pie Tēva. Un tad liecini, ko Tētis ir teicis, jo ar liecību ir uzvarams daudz kas vairāk. Pat vairāk nekā daudz kas, lai atgrieztos Viņa tauta, un tāds ir mērķis. Es eju un tu ej, lai citi atgrieztos, jo viņi redzēs ko Dievs man un tev ir rādījis. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru