trešdiena, 2016. gada 4. maijs

Dot ķeizaram nodevas

-vai ir atļauts dot ķeizaram nodevas, vai ne? / Marka 12:14 /
Kopumā interesants domu virziens, jo tālāk teikts- viņu viltību pazīdams. Tas man liek aizdomāties, kur tad slēpjas, kas tad ir šī par viltību?! Zinot, ka farizeji ir visa aprēķinātāji un neko bez nepieciešamības lieki nedarītu, turpretī darītu aiz aprēķina, lai kas vairāk nebūtu jādara, tad padomājot arī ka šis jautājumu aspekts arī īstenībā ir mūžīgais un galvenais cilvēku klupšanas akmens un arguments- kāpēc man kādam maksāt, ja atpakaļ taču es nesaņemu praktiski itin neko.?!? No vienas un no otras puses.. jā un nē. Sistēma piespiež maksāt un ne vienmēr tas atmaksājas vai atgriežas. Vai arī ne tā kā mums gribētos. Es domāju, ka tam, kurš dzīvo zem sistēmas aizsega, tam ir jādod šīs nodevas, bet kas vēlas dzīvot ārpusē, tad dzīvo tā pēc godprātības.  Bez pamata jau šis jautājums tāpat viņiem neradās. Īsti godīgi līdz galam šīs lietas nekad nav bijušas un visi to zin. Katrai lietai ir sava puse, ja nevēlies, tad lūdz Dievam pēc drosmes iziet no sistēmas un dzīvot citādāk.  Es domāju, ka arī šeit ir visādi risinājumi atrodami. Un galu galā, alfa un omega sākums un gals visam ir personiskās attiecības ar Dievu, tāpēc jautā un Viņš  vienmēr atbildēs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru