pirmdiena, 2016. gada 18. aprīlis

viss ir brīnišķi radīts


Galu beigās, es nevaru neatzīt, ka katrs mēs esam brīnišķīgs, īpašs, specifisks un ar savām īpašajām, mazajām skaistajām niansēm, kuras katram ir dažādas un līdz galam nenovērtējamas. Pirmkārt, iemīlēt sevi kā brīnišķo Dieva radīto radību, jo esmu Dieva atspoguļojums un nav nemaz iespējams būt citādi. Iemīlēt savas skaistās lietas, savus paradumus, netipisko domāšanu, piegājienu lietām un situāciju risinājumam, darba taktikai, saskarsmes kultūrai, ķermeniskajam skaistumam, lai kāds tas arī būtu. Un tad, turpināt ceļu, saskatot ikdienas skaistumus apkārtējos cilvēkos, tuviniekos, radiniekos un nejauši sastaptajos svešinekos. Es esmu skaisti radīts. Brīnišķi ir Dieva darbi. Mana dvēsele to ļoti labi zina. :)

FOTO: / Primula / 2016 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru