piektdiena, 2016. gada 29. janvāris

Psalmu varā

Esmu nokļuvusi Psalmu dziedājumu varā. Tie satur pārsteidzoši daudz vārdu, kas izsauc no pašiem sirds dziļumiem, pārdzīvojumi un sāpes, baiļu pārņemtās nožēlu raudas, nežēlastības pārdzīvojumi, solījumi, sitieni, mīlestības izdziedāšana, nopūtu vaimanas, dusmas un stingra iestāšanās un patiesa paļaušanās uz Dievu mūsu Radītāju. Sirds, sirds, sirds, - kas tuva un patīkama Dieva sirdij. Es nezinu, kādai tai vajadzētu būt, bet pieļauju ka pazemīgai un patiesai, tas būtu galvenokārt. Tas, manā skatījumā, liktos pašreiz svarīgakais. Ir daudzas lietas, kuras mēs nevaram mainīt, un arī varbūt reizēm nevajag, bet piedot un nožēlot, gan vajadzētu, izsakot to Dievam un doties tālāk. Dievs to vairs neatgādina. Un tad ir labi, ka esi reiz sajutis, ka no Dieva nāk viss, pilnīgi viss, kas nepieciešams. Izstāstīt nav iespējams, ko nozīmē apzināties, ka tavs Kungs ir tava klints, pēc tā ir jātiecas un tas ir jāsajūt katram personīgi. Es vēl esmu procesā un man tas patīk, es ceru, ka ar tevi ir tieši tāpat. Neapstājies, nepadodies, ej droši un klauvējies, tad tev taps atvērts.



FOTO: / Tukums / 2015 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru