otrdiena, 2015. gada 13. oktobris

Rīta mirklis lūgšanai /

Lai varētu es brīvi teikt- Labrīt Svētais Gars, man nepieciešams saprast, kas esmu es un kas esi Tu. Atver Kungs man prātu, ko esi man devis, atver, ka esmu redzīgs un dzirdīgs, ka Tavi klusie vārdi, ko runā uz manu sirdi, lai tie neizšķīst starp skriešanu no darba un došanos pusdienās, bet dari mani spējīgu tos satvert un sekot Tev, Tavai balsij, kas vestu mani pa patiesības ceļu, ka taptu es zinīgs kā sekotājs un paklausītājs. Es Tev lūdzu, mans Dievs, māci mani apstāties šajā skaļumā, apstāties, lai spētu iet tālāk, lai mantas un saistības ikdienā nekļūtu man par neatmetamu nastu. Palīdzi man neatšķaidīt Tavu vārdu, ka tas kļūtu kā auksta cukurota tēja drēgnā dienā. Es lūdzu, atklājies man ar savu vaigu, lai saredzu to ik dienas un dodos kā redzīgs pēc Tevis un zinīgs, ka vienīgā balss, kas izskan manā sirdī ir Tava mīļā Svētā Gara balss.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru