svētdiena, 2015. gada 6. septembris

dienas vārds / meža zvēri


Mīļotais Debesu Tēvs, es Tev pateicos par to, ka Tu dod mums cerību katru dienu, ka Tavs vārds ir kā stiprinājums katram manam dzīves brīdim. Es Tev pasakos, ka es neesmu atstāts viens, ka man ir kāds, uz kuru es varu paļauties vienmēr, jebkurā manā mazā cilvēka dzīves momentā. Es pasakos, ka manā paguruma un mazticības brīdī, lauku zvēri neiemājo manā ikdienā, manā prāta domāšanā, manā garīgajā cilvēkā, bet ka šie elki, ikdienas rutīna, raizes, nomāktība, nogalinošie vārdi, ka šie visi zvēri, kas uzaug kā nezāles, ka tie nepārņem mani un nevalda pār mani, jo esmu pasargāts zem Taviem spārniem, paglabāts Tavā sirdī, pieskatīts kā katrs mats, jo pats es tas esmu. Es pasakos par katru ikdienas vārdu, kas uzrunā mani, izsakot Tavu godību, kurā Tu pats mīti, ka katra vissīkākā detaļa man apkārt liecina, ka neesmu viens, bet apgādāts ar Tavām rūpēm un neierobežoto bezgalīgo Tavu mīlestību. Amen!



/Photo session of TUKUMS detail city/ 29.08.2015/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru