pirmdiena, 2015. gada 28. septembris

dienas vārds / mans patvērums un mana pils


Mans Dievs, es pasakos Tev, ka Tu esi mans iepriecinājums bēdu laikā, ka Tu esi mana stiprā klints sajukuma sistēmā, ka Tu esi man par iepriecinājumu skumju brīžos, ka man netrūkst ne nieka, ka visas manas vajadzības ir pārklātas ar Tavu mīlestību un manā sirdī rodas un vairojas prieks, miers, brīvība un mīlestība. Es pasakos, ka neesmu atstāts viens, ka drošība, kas man vajadzīga ir Tevis nodrošināta, ka dienas gaisma apspīd ceļu, kas man ejams, ka Tava debesu manna ir laba man par uzturu ik dienas, kad esmu izsalcis. Dievs, kas vienīgais un augstākais, paldies Tev, ka pasargā mani Savās plaukstās, ka turi mani, lai nekrītu vajāšanās un bailēs, kas valda pasaules telpā, ka esi atdalījis mani priekš Savas sirds godības, ka esi vienumēr ar mani. Ka esi, ka esi.. ka esi viss, kas man dod spēku un cerību doties, dzīvot, mīlēt, katru dienu celties un atkal celties augšā. Amen.




FOTO: / England / Manchester / 2008 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru