pirmdiena, 2015. gada 21. septembris

dienas vārds / esi pierakstīts?


Ko nozīmē būt pierakstītiem? Kas ir dzīve? Vai dzīve ir ierobežota laikā? Kur atrodas Jeruzāleme, cik līmeņu tai ir? Tā ir ģeogrāfiska vai simboliska? Vai esmu Viņa svētais, vai esmu pierakstīts? Kas ir mans Kungs? Vai esmu atbrīvots? Kur es mājoju? Kur man vajadzētu mājot? Jautājumi,- ne vienmēr svarīgas ir atbildes, bet svarīgi, ka mums ir jautājumi. Jautājumi mūs virza uz priekšu, tie palīdz mums saprast, vai mēs stāvam, ceļamies vai krītam. Atbildes reizēm atņem visu meklēšanas prieku, un tad es apstājos. Man prieks, ka daži jautājumi apstājušies ar atbildi uz pāris gadiem, jo šajā laikā daudz mācījos, lai koncentrētos uz svarīgāko. Tieši klusums, palīdzēja nostāvēt vētrā un saprast, ka svarīgākais nav sasniegt mērķi, bet process. Es nesaku, ka mērķis nav vajadzīgs, - pat ļoti, citādi virziens var būt nepareizs un citādi grūti būtu iedarbināt procesu. Un atkal- bez ceļa nav nekā. Jēzus ir ceļš un patiesība. Jēzus ir atbilde uz taviem jautājumiem.

FOTO: / Berlin / 2010 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru