sestdiena, 2015. gada 14. februāris

sludinot piedošanu

Viņš liek spīdēt saulei pār katru no mums. Kas ir bauslība? Tā mūs aizsargā, tā mūs māca, tā virza. Bauslība pastāv mīlestības dēļ. Tā neizvēlas, kāds tu esi, bet skatās uz tavu sirdi. Viņš neskatās, kāds izskaties, bet meklē, ja tu meklē. Viņš gaida, ja tu gaidi. Viņš vēro, ja tu vēro. Tu mīli, jo Viņš mīl. Ja tu mīli kaut vienu, kaut sevi, tas nozīmē, ka vari mīlēt vēl kādu, daudz vairāk.

Mīlēt, mainīties, meklēt vai būt- tā ir tava izvēle. 
Paklausīt, pateikt, neteikt vai iet- tā ir tava izvēle. 
Būt apbižotam vai skarbam- tā ir tava izvēle. 

Viņš meklē sirdi. Tu esi tas, ko Viņš meklē. Tu esi tāds, kādam tu atļauj sev būt un kā tu sev saki, kāds esi. Es dzīvoju, gāju, meklēju, mācījos. Darīju pāri citiem un sev, bet es negribēju tajā palikt. Es meklēju sevī laimi un prieku, bet nespēju, jo manī tās nebija. Tur nebija nekā. Gāja laiks, dzīve ritēja, bet es meklēju, es nesapratu kāpēc Dievs darījis tā. Bet Viņš atļāva aiziet kur tagad esmu. Es nepazinu ne sevi, ne Dievu, jo manī nebij nekā. Tas apslēpts bij man, tas manis bij norakts. Laid to vaļā, laid lai iet, lai šis varenais spēks sāk iet. Lai spīd, lai atveras, lai uzplaukst tā gaisma. Saki jā, lai tā zied. Atļauj tai būt, kāda tā ir. Pat ja esi, kāds esi, pat ja nemīli sevi, bet zini, vienmēr ir kāds, kas mīl tevi, ir kāds, kas cer, kas gaida, ka mīlēsi. Tu vari! Tu vari mīlēt, ja mīli kaut vienu. Tad vari,vari mīlēt pat miljonu, ja ļausi sevi mīlēt, ja ļausi sev iet. Ko tu gaidi? Kam sevi glabā? Kam sevi sodi?
Nav jābūt bagātam, nav jāpieder mājām, nav jāpieder auto, lai mīlētu, lai mīlētu tuvāko. Saki sev, saki otram, ka esi man dārgs, ka mīlēt vari, ka nav no tā kauns. Pat ja tagad tev liekas, ka sitīs, ka smies. Mīlestība ir stiprāka par nāvi. Mīlestība var uzvarēt, jo Pats mīlestība Dievs tev palīgā nāks! Viņa mīlestība ir mūžīga. Izmisuma pilnajam pienākas mīlestība no savu tuvinieku puses, pat ja viņš atsakās no bijības Visuvarenā priekšā. Dievs mūs pamāca mīlēt. Nedusmojies, neskaud, nesaki tā. Meklē savus radus, kuriem nespēj piedot, jo mīlestība sākas ar piedošanu. Lūdz viņiem piedot, saki tiem piedod, atzīsti kļūdas, atzīsti, ka tev nebija taisnība, atzīsti, ka negribēji mīlēt, ka negribēji piedot. Nekad nav par vēlu, vēl nav par vēlu- saki to šodien, saki to tagad! Šodien ir tā diena. Īsta mīlestība ir spēt būt blakus, kad patiešām vajag, spēt lūgt par kādu. Ja tu nespēj lūgt par sevi, tad pierādi, ka mīli kādu un lūdz par viņu, iestājies par viņu, ja ne tikai dzīvē, tad pastāvi kaut lūgšanā. Sauc uz Dievu par viņu, lai patiesība atbrīvo, lai atnāk brīvība, lai pazūd verdzība, lai meli pazūd. Un tad atnāks prieks, atnāks redzīgas acis, kas runās par mīlestību, kas sludinās gaismu. Mīlestība ir tevī, jo Es dzīvoju tevī! Es radīju tevi! Pasaule tiek dalīta- vai tu tagad esi gatavs piedot? Vai tu tagad esi gatavs mīlēt? Nav runa par pagātni, nav runa par to, kas tev pietrūkst, nozagts vai atņemts, vai ko tu esi kādam devis. Jautājums- vai tu šodien gribi iestāties, mīlēt un piedot? Šodien šī diena ir svēta Tam Kungam, jūsu Dievam; nesērojiet un neraudiet!
Mana ikdiena ir ideāla, pat ja tu nezini, ka man patiesībā nav nekā, ja neredzi. Labāk, ka nezini. Bet es zinu, kam es piederu un uz kā ceru, ka man pieder mūžība, ka es piederu mūžībai. Ir kaut kas vairāk par vienkāršu pieder. Manī ir ticības vārdi, jo es ticu. Manī ir mīlestība, jo es gribu mīlēt. Reizēm pietiek ar gribu, jo tā ir cieši saistīta ar ticību un ticība spēj visu. Es neesmu labāka par jums un jūs neesat sliktāki par mani. Man arī varbūt nav nekā daudz ko dot, bet es gribu mīlēt un gribu ticēt un tad es varu teikt, ka man ir. Man ir ko dot! Es neesmu labāka par jums un jūs neesat sliktāki par mani. Ir tikai grēks, kas mūs šķir, ja šķir, ja tas ir. Katrs ir gājis un katrs iet, bet katram ir jāzina, kas ir patiesa bagātība. Tas ir Dievs, jo tikai Viņš dod un Viņš ņem un to noliegt nevar neviens.
Aug.Dziesma 8:6 / / Īj 6:14 / / Neh 8:9 / / Efez 1:17-19 /  / Lūk 11:10 /               

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru