trešdiena, 2015. gada 4. februāris

Jēzus izīrē dzīvokli/ Ko nozīmē dzīvot ticībā?

Ne es, bet Viņš. Ne man, bet Viņam. Ne sev, bet citiem. Pārdabiski atnāk iespēja izīrēt dzīvokli, tad tapa skaidrs, kā mākonis nolaidās sapratne, ka ne manos spēkos bija atrast to, kur tā parasti nav un tad, kad radās nepieciešamība, kas neplānoti radās, tad pie apvāršņa parādās vienīgais īstais variants un tas tapa reāls pēc pāris acumirkļiem. Pēc pazīmēm, virzības bija skaidrs, ka tas nāca no Dieva, un ja no Viņa, tad skaidrs, ka ne uz mirkli, bet uz ilgāku laiku un ja no Viņa, tad skaidrs ka ne uz parāda vai krīta. Viņš ieliek sirdī meklēt, parāda, sarunā, noīrē. Pat ja tev nav, ja piekrīti ticībā un apmaksā ticībā, ja nesvārsties un nekrīti panikā, tad dodies jūrā un dzīvo Viņa svētību ūdeņos. Viņš veda un tālāk arī vedīs. Viņš apmaksā. Es apstiprinu. Es tagad liecinu.

Ne es, bet Viņš. Ne man, bet Viņam. Ne sev, bet citiem. Pārdabiski atnāk darba piedāvājums. Ne paša saukts, bet apstākļu uzrādīts, ka vajag. Ka vajag mainīt, ka pienācis laiks. Ka vajag iet, ka tas, kas atkal kā vienīgais ir arī īstais. Viņš ieliek sirdī mieru, atklāj, sarunā, un saka tev, ka esi jau tur. Tu iederies tajā darba interjerā, jo tas ir tavs. Ne vienkārši, bet no Dieva tas tavs. Viņš ļauj tev tur augt, ļauj tev iet, kur paredzēts, kur vajadzīgs augt. Pieaudz un pieņemies gudrībā, pieņemies spēkā. Jo Viņš mīl. Viņš veda un tālāk arī vedīs. Viņš visu apmaksā. Es apstiprinu. Es tagad liecinu.

Dievs ir labs. Ja uzticies, ja ej, ja mīli, tad Viņš ieliek sirdī, parāda, sarunā, atklāj. Tev tikai jāsaka- jā un tad tik saproti, ka jau esi, ka esi pie avota, ko Dievs rādījis rakt, ka esi pie klints, ka jau dzer un stiprinies. Ja seko, ja atvērtu sirdi Jēzum līdzi pie krusta tu seko. Nebaidies, ka nesapratīs, jo nesapratīs. Es apstiprinu. Es tagad liecinu. Nebaidies, jo tu nekad neesi viens. Kas iet ar Dievu, tas nekad nevar būt viens.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru