svētdiena, 2016. gada 1. maijs

Kādu laiku būšu prom / iesākumā.../ ceļojuma piezīmes 1


Genesis 1:1-2 First this: God created the Heavens and Earth—all you see, all you don't see. Earth was a soup of nothingness, a bottomless emptiness, an inky blackness. God's Spirit brooded like a bird above the watery abyss.

/ varu teikt, ka esmu prom. Un arī klāt. Mans ceļojums laikā ir iesācies. Šodien, kas ir pashā noslēdzošā diena, kāpju vilcienā,tad autobusā un pēc stndas un pēc piecām būšu klāt patiesajā sākumā. Šoreiz īstais sākums sāksies Klaipēdā un noslēgsies nezinu kur, bet kaut kur Latvijā.  Kā reiz, paralēlē augšāmcelšanās un jauns sākums un viss sākās tomēr ar vecās derības iesākumu, tāpēc šis 1.Mozus 1:1. Esmu jau reiz publicējusi šo paplašināto tulkojuma versiju, jo man tā ir ļoti mīļa. Tā tik veiksmīgi un dziļi, vienlaicīgi pāris vārdos izsaka tik daudz. Gandrīz vai no nekā radīt tik pilnīgu aprakstu. Lai izteiktu to kā bija un kā ir. Vārds ir dzīvs un darbīgs arī pats savā izteiksmē. Ko tur piebilst- ceļš mani sauc, jo tas ir kā persona. Man tā izskatās. Kā citādi tas varētu būt dzīvība un saukt. Tas ir Jēzus, kurš ir patiesība, dzīvība un ceļš.

FOTO: / Riga/ Going to Beach / 1 may/ 2016 / 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru