trešdiena, 2017. gada 20. septembris

tam jābūt tieši šeit un tagad

Saulaini lietaina diena. Rudens. Pāršķirstot rakstus no avotiem, kuros es smeļos iedvesmu, šodienas uzmanību piesaistīja paša bloga "galvenes" teksts. Tur bija sacīts šis: Mēs vēlamies un rosinām visus mūsu rakstu autorus izteikt savas domas no sirds un piedzīvotā. / We encourage our writers to write from their hearts. Everything  you read here is coming out of a personal life expierence. / Vai tas nav skaisti?! Tas man lika uz visu skatīties pilnīgi citādāk. Šis viens teikums man lika domāt, ka katrs, kurš ir dalījies ar rakstu ir darījis to no sirds. Ziniet, man reizēm par sevis izteikumiem gribas attaisnoties, bet- es taču ļoti labi apzinos, ka viss, ko es rakstu ir kāds mazs skatījums uz kādu, reizēm, globālu jautājumu. Es ceru, ka neviens, izlasot ieraksta virsrakstu, nesagaida visas iespējamās atbildes zinātniski pētnieciskā darba līmenī. Es dalos un varu dalīties tikai ar to, ko esmu piedzīvojusi, redzējusi un arī dzirdējusi. Tā ir praktiskā un teorētiskā apvienojums. No viena cilvēka skata, nekas nekad nevar tikt aptverts pilnīgi. Ja zinātnieki saka, ka cilvēka smadzenes darbojas  3-7% apmērā, tad šķiet jautājumiem vairs nevajadzētu būt. Tāpat, cilvēks nevar piedzīvot visas iespējamās situācijas. Tikai Dievs viens vienīgs spēj būt visur vienlaicīgi. Ko es ar to gribēju teikt? Man ļoti patika šis komentārs, tas atklāti parāda, ka viss, ko mēs lasām ir cilvēcīgs. No tā mēs varam daudz ko iegūt. Jā, reizēm šķiet, ka pateikts ir tik maz, bet atzīstot godīgi, es taču zinu, ka ar vēlmi ko atrast, taču nav vajadzīgs nemaz tik daudz?! Par to pat liecina izteiciens: Dod tik iemeslu! Tāpat, katrai lietai ir savs nolikts laiks, un katram īstenošanai paredzētam nodomam zem debess ir sava stunda. Salamans mācītājs 3:1  /  For everything there is a season, and a time for every matter under heavens. Ecclesiastes 3:1 /
P.S. Avots: www.ywamasheville.org / blog

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru