pirmdiena, 2017. gada 30. janvāris

Gavēņa 3ā diena / Lūgt par darbu

Šodien nodarbojos ar darba lietām, domām, pārdomām, lūdzu un pateicos. Kā zināms, esmu darba meklējumos, cenšos saprast, kas ir tās lietas, kuras ir manas, ar kurām es būtu apmierināta nodarboties katru dienu. Mans uzstādījums ir saņemt tādu iekšēju pārliecību, vai tā ir kompānija, vai kāda atbilde vai ieteikums, iekšēja balss, kas apstiprina, un tad es  zinu, ka varētu darīt pilnīgi jebko. Šobrīd esmu meklējumos administrācijas jomā, vislabāk, ja uzņēmuma specifika būtu saistīta ar man tuvām tēmām, dizainu, arhitektūru, mākslu vai tūrismu. Tā kā, kas zina- šis ir publisks uzsaukums- varbūt Tev ir zināma kāda jauka vieta, kur varu likt lietā savas organizatora, pārmaiņu prasmes, tad vari man rakstīt vai zvanīt un kas zina, varbūt darba meklējumi vairs neliksies stereotipiski sarežģīts process. Komunikācija ir ļoti svarīga tāpēc tiešām vēlos darbu starp cilvēkiem. Kopumā varu teikt, ka esmu māksliniece, bet kārtība man ir ļoti svarīga, sakārtota, skaista, dizainiska un tīra vide būs tas, kas ir svarīgi. Katrā ziņā, ja kaut kur nav īsti kārtībā, tad varu palīdzēt to visu pārveidot, jo mans iekšējais uzstādījums vēlas organiski izpausties iekštelpu un ārtelpu skaistā un harmoniskā atmosfēras radīšanā.
P.S. darba meklēšanas vieta- sapņu un vēja pilsēta Liepāja !

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru