trešdiena, 2016. gada 6. jūlijs

VISS JAU IR NOTEIKTS




Jap, everything is already known by God. Like in Ecclesiastes is said- You can`t argue with fate. Whatever happens, happens. Destiny is fixed. / Eccl 6:10 / But, it`s good. That mean good news for us. Why I need to fight with someone? With Creator?! Better say thanks for everything and get good mood and that creates a enjoyable sense for everybody.

Aktuāls jautājums, priekš manis, ko uztveru kā drošu apsolījumu.  Kāpēc gan lai es cīnītos ar pašu Radītāju? Es patiesi labāk mācīšos būt pateicīga par to, kas man ir dots, tā radot labu atskaņas rezonansi gan sev gan apkārtējiem. Bet, protams, tas nedod man tiesības palikt kur esmu. Es izlūdzos, lai notiek Dieva prāts kā debesīs tā arī virs zemes. Attiecību veidošanu ar Dievu, sarunas slepenajā kambarī un lūgšanu jau neviens nav atcēlis. Un paldies Dievam, ka tā.

FOTO: / Fotoshoped Delphinia Flower Art / July / 2016 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru