otrdiena, 2016. gada 12. jūlijs

neatkāpties pie saņemtā






Katram Dievs saka ko personīgu, jo Dieva Gars mājo mūsos. Viņš sūta Vārdu, uzdevumu un noskaņu pēc Sava individuāla plāna, kas ir nemainīgs, jo Dievs ir nemainīgs. Lasot stāstu par Jerobeāmu atklājas patiesība kas katram Dieva vīram jāzin- Dievs ir nemainīgs. Nešaubīties, nekad nešaubīties. Ja esi izvēlējies virzienu, tad dodies un neatskaties. Es zinu, ka šis vārds ir priekš manis šodien, es redzu kā Dieva Gars man to atgādina caur Savu Grāmatu. Bet tai pat laikā, ja tas ir tur atrodams, tad tas noteikti nav domāts tikai man vienai. Šaubīšanās un domu mainīšana pie vēja brāzmām nekad nav beigusies labi. Pat lauva to nesaplosa un arī ne ēzeli, kas ir netipiski tā dabai, un pats nesaprot kāpēc to darījis. Esmu redzējusi šādas situācijas, kad darām ko negribam un vispār nesaprotam kamdēļ tieši tā. Ir gadījumi, kad Dieva Gars tā bija noteicis un nav iemesla meklēt visam izskaidrojumu, jo esam cilvēki, kas pakļauti augstākā likumsakarībām un procesiem, kuri šad tad ir pilnīgi neizbēgami. 
P.S. Iesaku izlasīt 1.Ķēniņa 13 nodaļu. 

FOTO: / Apaļlapu Rasene / Drosera rotundifolia L. / round-leaved Sundew / July / 2016 / 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru