pirmdiena, 2016. gada 4. aprīlis

Esmu sagūstīts

Esmu sagūstīts Tavā mīlestībā, Tavā bezrobežu žēlastībā. Ietverts, apņemts, pārklāts un caurņemts. Kad Tu kusties, tad es spēju kustēties; kad es vēlos kustēties, tad Tu reaģē uz manu saucienu. Mēs esam saauguši, cauri caur un kopā, par ko man liels prieks un patikšana. Kungs, Tava persona ir tik brīnišķīgi pastāvoša, tik klātesoši dzīva, saturīga un iedvesmojoša. Visi Tavi darbi, ko Tu dari man redzot, ir kā milzīgas arēnas, kā milzu projekti priekš manis, bet Tev tie varbūt ir mazi sīkumi, jo Tu esi liels un mazs ir cilvēks Tavā priekšā. Jā, varbūt nīcīga ir mana daba, bet līdzība Tev, dod man iespēju dzīvot, elpot, priecāties un dalīt mīlestību vienam ar otru. Līdzība Tev - dod man iespēju iemantot mūžīgo dzīvību un pastāvēt kopā mūžībā, bezgalībā un tajā, kur Tu mīti. Tu dod iespēju izvēlēties sagaidīt Tevi, lai baudītu Tavu klātbūtni, skatītu Tavu vaigu tuvumā, tavā realitātē. Pienāks mirklis un nomirs šis, tad radīsies viss jauns, viss tīrs un cits ne tāds kā uz zemes, tad sauksim svēts, svēts mūsu Kungs Cebaots, svēts, svēts, lai gods un slava Tam vienīgam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru