svētdiena, 2016. gada 27. marts

Turpinu iet


Es ESMU ceļš, patiesība un dzīvība. / Jāņa 14:6 / Pamats visam ir ceļš. Mēs ejam pa to, katru dienu. Iespējams, ka ja to nebūtu, tad visapkārt būtu tikai lauks vai dubļu izmīdītas vietas. Pat ja neviens speciāli neveidotu šīs vietas ceļam, tad tās tāpat veidotos kā dziļa nepieciešamība, pa ko staigāt. Lai kaut kur nokļūtu, ir nepieciešams ceļš. Pat ja nezini īsti mērķi, tad ejot pa ceļu ir pat gandrīz neiespējami nomaldīties. Ja reiz esi pieņēmis Kristu, tas nozīmē, ka esi uzkāpis uz šī ceļa, jo Viņš pats ir ceļš.   /Un tur būs līdzens ceļš, ko sauks par svēto ceļu. Nešķīstie tur nespers savu kāju, tas ir Viņa tautas ceļš, drošs ceļš, pat neprašaas nevar tanī apmaldīties. Tur nebūs lauvu un plēsīgu zvēru, bet atsvabinātie pa to staigās. Tā Kunga atsvabinātie pa to atgriezīsies mājās un ar gavilēm pārnāks Ciānā; / Jesajas 35:8-10 / .  Nātānaēls- Jēzus redzēja viņu nākam un saka- Redzi, patiesi Israēlietis, kurā nav viltības! Natānaēls saka: Kā tu mani pazīsti? – Es tevi redzēju, kad tu biji zem vīģes koka! / Jāņa 1:47-48 /. Skaidrs bija tas, ka Nātānaēls sevī skaidri apzinājās, ka fiziski Tas viņu nevarēja redzēt, arī pat ja redzētu, kā Viņš zinātu tā sirdi? Dievs redz pirms mums, vairāk kā mēs. Jēzus mūs redz rītdien, vairāk par mums, pat ja pašiem neliekas, neredzam, ir jāiziet ceļš. Toties, Viņš ir drošs par mums. Tāpēc, ka Viņš pats ir ceļš. Definēts, ar robežām, speciālu klājumu, un tā nav brīvība visā, te var redzēt, ka hipijisms, kas sevi definēja kā brīvība visā, principu, ar Kristu nevar būt viens, jo Viņš ir ceļš un ceļš ir definēts un skaidrs. Ceļš pats neko nedara, bet dod iespēju. Tev jāiet pašam, lai kaut kur nokļūtu. Mērķis ir zināms, apsolījumi ir skaidri, tikai jāapdomā bagāža, jo jānokļūst ir līdz galam. Nenovirzies no Kristus, tad tu zināsi kurp iet. / Tā saka Tas Kungs: Es atvēršu jūs kapus un izvedīšu jūs, Mana tauta, no jūsu kapiem un aizvedīšu jūs atpakaļ Israēla zemē. Es jums piešķiršu dvašu un dzīvības garu, lai jūs taptu atkal dzīvi. Ecēhiēla 37:6-12 /. Es izvedīšu, - tas nozīmē, ka nepieciešams process, iet, vest, būt dzīvībā, elpot, darīt, mīlēt.  Ja gribi šaut mērķī, tad noņemot lodes lidošanas ceļu- mērķis nevar tikt sasniegts. Tātad, bez ceļa nav mērķa un viss zaudē jēgu, ja netiek iets ceļš.

FOTO: / Kandava / 2016 / Mart /  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru