pirmdiena, 2015. gada 14. decembris

jau trešo reizi šodien sniegs / noraidu baumas


Šodien noskaņojums un ikdienas zīmes interesantas. Balts sniegs pārklāj melno, slapjo augsnes virskārtu, kas uzsūc sevī pirmo birumu itkā tas nemaz nebūtu bijis. Viegli atrodama rakstvieta, ko šorīt dzirdēju radio- mosties Latvija! To vakar izlasīju statūtu aprakstā. Noraidu baumas. Kad malkas vairs nav, tad uguns izdziest, un, kad aprunātājs prom, tad nesaskaņas izbeidzas pašas no sevis. / Salamana pamācības 26:20 / Mums nav tiesību pastāvēt baumu informācijas ietvaros, tādā veidā tās atbalstot. Pareizāk būtu protestēt negaidot vai atdalot sevi, ja citādi nav iespējams. Aiziet. reizēm aiziet ir labākais priekš otra. Man ir gadījies aiziet ik pa kādai reizei. Nav vienkārši. Es domāju, ka nevienam atstāt pāris gadu darbu nav vienkārši. Man nestāstiet- šo radījumu es pazīstu personīgi. Bet es zinu, ka visas tās reizes bija pirmām kārt labāk tam, ko es atstāju, jo otru būtu ievainojusi savu neizdzīvoto sāpju dēļ, iesistās motivācijas dēļ un no jauna radušos nepatīkamo pārdzīvojumu dēļ. Un man labāk, .. jo nolieku malā malku, ko nevaru nest, jo nepareizs uguns jau uzsākts bij kurt. Laiks atstāt veco, lai jauns var rasties. Neko nenožēlojot. Sāpes pāries, jo būs sarunas ar Dievu.  Un tāpēc saku, ka labāk mums abiem, kas šķiras.

FOTO: Home studio / 2015 / 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru