otrdiena, 2015. gada 8. decembris

Jāņa evaņģēlijs / mīlestības vēsts (papildināts)

John 17:24-26 Father, I want those you gave me To be with me, right where I am, So they can see my glory, the splendor you gave me, Having loved me Long before there ever was a world. Righteous Father, the world has never known you, But I have known you, and these disciples know That you sent me on this mission. I have made your very being known to them— Who you are and what you do— And continue to make it known, So that your love for me Might be in them Exactly as I am in them. //Jāņa evaņģēlijs 17:24-26 //
Būt ar tiem, kurus esi devis. Ne tā vienkārši, bet gribēt prasīt Tēvam būt ar tiem. Lai tie drīzāk redzētu Tevi caur Mani. Citādi jau viņi nemaz nevar skatīt un iepazīt Tēvu.
Ieskanas kādas dziesmas vārdi- draugi mani īsti nesaprot; kāpēc man tik ļoti ir vajadzīgs šis vīrs / Jēzus/ ; Galu galā mani neviens tā īsti nesaprot un tādēļ man jābūt man pašam ar sevi. Es uz šo meklēju atbildes un Jāņa evaņģēlijs ir to atbilžu atrašanas vērts.  Līdz manīm ir nonākusi informācija, ka šis ir mīlestības, iemīļotā mācekļa evaņģēlijs. Ar ko tas iesākas?! Bet iesākumā bija Vārds. Un Vārds bija pie Dieva. Un Vārds bija Dievs. Tātad, svarīgs tuvības izpratnei ir iesākums. Kā tālāk rakstīts, jo tas ir mani pārspējis, jo bija pirms manis. Svarīgi ir, ka tas bija. Nenoliedzami tas ir arī tas, kas ir un kas  būs. Tas pastāv tagad, neatkarīgi no laika. Tas varbūt pat nav tik vienkārši saprotams, jo Tam ir arī jānotic. Un svarīgs ir Vārds. Jo Vārds bija iesākumā, un bez Dieva nekas nav radies, kas ir radies. Tātad, cik nozīmīgs ir Vārds, kas mīt mūsos, kas tiek lietots sarunās, domās. Kas tu esi un ko tu dari? Centrālie tuvības ar Dievu jautājumi, kurus ir vērts uzdot. Iespējams, ka tas būtu labs iesākuma jautājums. Laba iesākuma labs sākums- kas Tu esi Dievs un ko Tu dari?! Tēva mīlestība uz katra no mums ir tāda pati kā Mana- Jēzus mīlestība uz katru no mums. Viss ap un iekš mīlestības- mīlēšanas nozīmes, bez kā nekas nepastāv un nav radies. Tā tas bija no iesākuma, kad vēl nekas nebija radies.
(Papildināts) Ticot, ka nejaušību maz pastāv, domāju, neviens nav radies nejaušības pēc, kur pat Darvins apstājās ar pieņēmumiem,nespēdams izskaidrot sakritību un nejaušību rezultātā radušos komplicēto acs uzbūves struktūru. Tātad, kādas dienas apcerot Jāņa evaņģēlija vēsti, sāku visur to pastiprināti ieraudzīt, pat šodien, kā atgādinājums, man lūgšanā tika piešķirts izlasīt rindas no Jņ. 1:6-12. Viņš nebija gaisma, bet nāca liecināt par gaismu... kā mēs visi, kas nesam labo vēsti un tā kļūdami par lieciniekiem. Jau 2000 gadu, cauri mīlestībai, reformām, laikmetu maiņām, cauri iznests ar liecības palīdzību, skan un atskan mīlestības pilnais Vārds no dziļuma avotiem, ko neapstādināt, jo Tas ir Vārds un Vārds ir dzīvs, jo Vārds ir Pats Dievs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru