piektdiena, 2015. gada 2. oktobris

dienas vārds / tavs glābējs


Ir viens glābējs, ir viena pestīšana, ir cerība. Nav iemesla nebūt. Jo, Jēzus, kurš ir pestīšana, ir dzīvs. Dzīvāks par dzīvajiem uz zemes. Jeshua ir bezgalīgs, kam nav nekāda ierobežojuma. Viņš nav pasaku, nostāstu vai teiku tēls. Pat ne dzīva leģenda, jo Viņš nav beidzies. Viņš arī nav nostāstu varonis un kaut kur itkā darbojošs brīnumdaris. Viņš ir šeit un tagad. Viņš redz, ka es tagad rakstu šīs rindas. Viņš redz, ka tu tagad lasi šīs rindas. Viņš zin, ko tu par to visu domā. Viņš zin, ko tu tūlīt darīsi. Noticēt, ka esmu kopā, ka dzīvojam viens, ka Viņš sniedz atbildes, ka Viņš IR. Ak, kā man ir paveicies, ka mana sirds ir mainījusies, kad ļāvu Viņam dalīties ar savu dzīvi, ka ļāvu Viņam kļūt par manu draugu, ka ļāvu, lai Viņš paskaidro uz visiem - kāpēc. Pēc visām atbildēm, man kļuva vieglāk saprast un uztvert visu apkārt notiekošo. Viņš māca mani dzīvot tagad, ar mūžības plānu. Es par to varu būt tikai laimīgs. Kāpēc gan ne? 

FOTO: Acāliju expozīcija / LU Botāniskais dārzs / 2013 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru