trešdiena, 2015. gada 16. septembris

dienas vārds / viņu zemes un tautas


Es nesaku, ka tā tas ir un būs vienmēr, ka Dievs nodod visas tautas un zemes, kas tev blakus, tavās rokās. Bet būs cīņas, kurām skaidri dzirdēsi- ej, nebīsties un nešaubies, celies un ej pret. Es dzirdu sevī cīņu pret Goliātu, es zinu, ka tajā uzvara pieder Dievam! Tagad es dzirdu sevī Daniēla cīņu, kad nepieciešams pastāvēt pūlī ar savējiem, bet nepieciešams iestāties. Mana doma ir par to, ka Bībele daudzmaz runā uz ticīgajiem, uz tiem, kas atver šo grāmatu, jo meklē tajā kaut ko, tiem, kura balss pieder Jēzum. Pārējie tikai māžojas un baidās, bāž degunu un kas zina, Dievs savā laikā viņus arī pieskaitīs, ja tā būs paredzējis Viņa glābšanas plāns. Ar to es gribēju teikt, ka šīs aprakstītās cīņas ir domātas starp ticīgajiem. Ņem rīksti un mēri iekšpagalmu. Nostāvi savās attiecībās ar Dievu, kad tavi itkā apkārtējie pielūdz citus dievus. Bagātība tiks atņemta tiem, kas nav to pelnījuši un atdota taisnajiem. Te nav runa par pagānu bagātībām, bet savējo- ticīgo. Kāds cels un kāds saņems par brīvu. Var būt, ka man nav taisnība. Viss var būt, bet ja nu tomēr?! Pieskati savu sirdi, ka tā nemaldās.

FOTO: / Oslo / 2011 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru