pirmdiena, 2015. gada 7. septembris

dienas vārds / Es pats


Neviens cits, un tikai un vienīgi Dievs pats būs tas, kurš būs mans personiskais atbalstītājs, stiprinātājs, un nāks man līdzi, kurš teiks- Esmu blakus, nebaidies. Tikai nosacījums, ka visai cilvēcei, visai miesai jāatzīst, ka Dievs ir savējo atbrīvotājs, Pestītājs un Glābējs. Rakstos lasāms gadījums, kas atklāj Dievu darbībā, kad karā - kara laukā ienaidnieki pat paši sevi var iznīcināt, ja cīņās blakus ir Dievs, kurš karo. Norāde par to, ka esam tikai cilvēki un viennozīmīgi ir vara, kura ir augstāka pār mums, kura valda pāri pār visu un neatkarīgi no visa. Mēs visi zinām, ka arī spēcīgākais no mums var krist un nav uz zemes tādu, kas varētu teikt, ka man nekas nekad nenotiks un esmu pilnīgā drošībā. Bez Dieva atbalsta mēs izlīdzināmies un kļūstam jūtīgi, neaizsargāti un caurredzami, un arī pat ja neatzīstam, tad patiesībā esam vāji un neaizsargāti un mūsu dienas rit diezgan lielā mērā paša iedomātā pašapmānā. Bet, paldies Dievam, ir iespējams visu izmainīt un pieņemt stiprinājumu no Dieva un ieiet mūžības laimībā, tik vien kā sirdī un vārdos pieņemot lēmumu būt ar Viņu katru dienu un ja to izsaku, ka atzīstu un pieņemu Viņu kā savu Glābēju, tad man ir visas iespējas un privilēģijas pāriet Dieva realitātē un iemājot Viņa mierā. Patiesībā, tas taču nav nemaz tik grūti, vai ne?




FOTO: /Home studio / Fight with oak bark / 2015 /

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru